آپدیت بعدی اساسینز کرید میراژ حالت نیو گیم پلاس را اضافه خواهد نمود

به گزارش مجله آزمون اول، اگر شما از هواداران بازی اساسینز کرید میراژ (Assassins Creed Mirage) باشید، قطعاً از این خبر خرسند خواهید شد. یوبیسافت میخواهد در به روزرسانی بعدی بازی اساسینز کرید میراژ حالت نیو گیم پلاس (New Game Plus) را به آن اضافه کند. در نتیجه هواداران این بازی می توانند داستان بسیم (Basim) را دنبال نموده و پس از اتمام بازی هم به وسیله این قابلیت دوباره در شهر بغداد به گشت و گذار بپردازند و چالش های دیگری را تجربه نمایند.

آپدیت بعدی اساسینز کرید میراژ حالت نیو گیم پلاس را اضافه خواهد نمود

یوبیسافت زمانی که بازی اساسینز کرید میراژ را معرفی کرد، اظهار داشت که قصد بازگشت به عناوین اصیل و قدیمی این مجموعه را دارد. پس از عرضه این شرکت تا حدی به ادعای خود عمل نموده بود ولی اساسینز کرید میراژ چیزی نبود که هواداران منتظر آن بودند. نکته اینجاست که این بازی در کنار مسائل عملکردی عناصر بسیار عجیبی داشت که باعث شد حس اساسینز کریدهای قدیمی به کاربران القا نگردد.

نکته اینجاست که یوبیسافت بازخورد هواداران و منتقدان را دریافت کرد و با عرضه آپدیت های مختلف در حال پیشرفت بازی خود است. در این به روزرسانی تازه در کنار حالت نیو گیم پلاس چند مورد دیگر هم اضافه خواهد شد. برای مثال یک حالت مرگ دائم (Permadeath) به میراژ اضافه خواهد شد که این حالت برای تمامی درجات سختی هم وجود خواهد داشت.

شرکت یوبیسافت اطلاعات زیادی از به روزرسانی بعدی بازی میراژ منتشر نکرد. با این حال قرار است این به روزرسانی در ماه آینده میلادی عرضه گردد و تغییراتی خوبی در بازی ایجاد خواهد نمود. همینطور اینکه یوبیسافت به زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد نمود و باید دید که بازی میراژ چه تغییراتی نسبت به قبل داشته است.

نکته اصلی اینجاست که بازی میراژ می توانست یکی از برترین بازی های موجود برای هواداران مجموعه اساسینز کرید باشد. برای مدت زیادی است که هواداران این مجموعه منتظر یک بازی با کیفیت و اصیل از این مجموعه هستند و همچنان به خواسته خود نرسیده اند. یوبیسافت می توانست با عرضه بازی میراژ این هواداران را راضی کند ولی متأسفانه این بازی هم نتوانست این کار را انجام دهد.

نکته اصلی اینجاست که میراژ در کنار ویژگی های اصلی سری اساسینز کرید مواردی داشت که آن را از اصالت دور می کرد. برای مثال عناصری مثل تلپورت و حمله ناگهانی از راه دور که در این مجموعه وجود نداشت در این بازی اضافه شد که باعث شد هواداران چندان راضی نباشند. از طرفی داستان بازی نیز چندان قدرتمند نبود و شخصیت پردازی هم در این بازی چندان قوی نبود. با این حال یوبیسافت توانست بغداد قدیم را به برترین نحو طراحی کند و یکی از زیبا ترین شهرهای این مجموعه را به هواداران ارائه دهد.

منبع: Eurogamer

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 آبان 1402 بروزرسانی: 28 آبان 1402 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 42907

به "آپدیت بعدی اساسینز کرید میراژ حالت نیو گیم پلاس را اضافه خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آپدیت بعدی اساسینز کرید میراژ حالت نیو گیم پلاس را اضافه خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید