خبرنگاران فرماندار: شهرستان فیروزکوه در نوروز مهمان نمی پذیرد

به گزارش مجله آزمون اول، تهران - خبرنگاران - فرماندار فیروزکوه شرایط کنونی را از نظر شیوع ویروس کرونا، بحرانی خواند و گفت که این شهرستان در تعطیلات نوروزی امکان پذیرش مسافر ندارد.

خبرنگاران فرماندار: شهرستان فیروزکوه در نوروز مهمان نمی پذیرد

به گزارش خبرنگاران، مهدی یوسفی جمارانی امروز شنبه در نشستی خبری اضافه نمود: شرایط امروز به دلیل شیوع ویروس کرونا، سخت و اضطراری است و در این روزهای بحرانی از پذیرش مسافران و گردشگران معذوریم.

وی توضیح داد: همه امکانات تفریحی، گردشگری، بوم گردی و مهمانخانه های شهرستان فیروزکوه تا زمانی نامعلوم تعطیل است و در این ایام بویژه در روزهای نوروزی امکان پذیرش مسافر را ندارند.

فرماندار فیروزکوه در همین زمینه از مردم این شهرستان شمال شرق استان تهران نیز خواست با رعایت توصیه های بهداشتی و ماندن در خانه، از حضور در محافل و مکان های پرجمعیت اجتناب نمایند.

وی با اشاره به برگزاری نشست مدیران صنایع در شهرستان فیروزکوه گفت: در این نشست با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در فضای محیطی و کارگاهی مقرر شد طرح غربالگری کارگران با حضور روزانه و مستمر کارشناسان بهداشت محیط اجرا گردد.

یوسفی جمارانی اضافه نمود: همچنین تصمیم گرفته شد تعدادی از واحدهای صنعتی فیروزکوه نسبت به تعطیلی تا سرانجام نوروز اقدام نمایند.

مجله تار و سه تار: مجله تار و سه تار، محفلی از هنر و ساز ایرانی بسازیم.

سفر به کیش: سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران را با ما دنبال کنید.

منبع: ایرنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8099

به "خبرنگاران فرماندار: شهرستان فیروزکوه در نوروز مهمان نمی پذیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فرماندار: شهرستان فیروزکوه در نوروز مهمان نمی پذیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید