سهام داران کدام شرکت ها سود بیشتری کردند؟

به گزارش مجله آزمون اول، معاملات بازار سرمایه درحالی به سرانجام رسید که سهام شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، توسعه معادن و فلزات، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و بانک ملت نسبت به سایر شرکت ها از رشد بیشتری برخوردار بوده و باعث صعودی شدن شاخص کل بورس شدند.

سهام داران کدام شرکت ها سود بیشتری کردند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، فرایند صعودی بازار سرمایه امروز هم ادامه یافت و شاخص کل بورس با 6471 هزار واحد به رقم 427 هزار و 139 واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن نیز 1726 واحد صعود و رقم 139 هزار و 961 واحد را ثبت کرد.

معامله گران امروز 698 هزار معامله انجام دادند که 39 هزار و 180 میلیارد ریال ارزش داشت که نسبت به روز گذشته افزایشی بود.

شرکت های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر، معدنی و صنعتی چادرملو، توسعه معادن و فلزات، گروه مدیریت سرمایه گذاری امید و بانک ملت نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را بر بورس داشتند و بانک های ملت، اقتصادنوین و تجارت، ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت اصفهان، فولاد مبارکه اصفهان و حمل و نقل بین المللی خلیج فارس نمادهای پربیینده بورس بودند.

  • فرابورس صعودی شد

فرایند فرابورس امروز بر خلاف روزهای دیگر صعودی بود و شاخص کل این بازار 81 واحد صعود کرد و در رقم 5404 واحد ایستاد. در فرابورس 399 هزار معامله به ارزش 17 هزار و 428 میلیارد ریال انجام شد که تعداد معاملات نسبت به روز گذشته افزایشی و ارزش معاملات کاهشی بود.

امروز پتروشیمی مارون، سهامی ذوب آهن اصفهان، سنگ آهن گهرزمین، بیمه کوثر، فرابورس ایران، هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه و فراوری برق عسلویه مپنا نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر را در فرابورس داشتند و سهامی ذوب آهن اصفهان، گروه صنایع کاغذ پارس، س. توسعه و عمران استان کرمان، گروه سرمایه گذاری میراث فرهنگی، کشت و صنعت شهداب ناب خراسان، قاسم ایران و توکاریل در لیست نمادهای پربیننده فرابورس بودند.

  • بورس تهران عقب نشست

مجله تار و سه تار: مجله تار و سه تار، محفلی از هنر و ساز ایرانی بسازیم.

سفر به کیش: سفر به کیش، جاذبه های دیدنی ایران را با ما دنبال کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6017

به "سهام داران کدام شرکت ها سود بیشتری کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهام داران کدام شرکت ها سود بیشتری کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید